A Solymos Számítástechnika Kft. bemutatása és története

Solymos Ervin 1992. decemberében alapított egyéni vállalkozást egyedi számítógépes programok fejlesztésére. Az így megszerzett ügyfélkörre alapozva 1994. márciusában megalakítottuk a Solymos Számítástechnikai Betéti társaságot, amely már a programfejlesztéseken túl számítógépes rendszerfelügyelettel és könyveléssel is foglalkozott. A fokozatosan növekvő igényekhez igazodva a társaságunk elkezdte a számítástechnikai eszközök kereskedelmét is. A társaságunk célul tűzte ki az ügyfelek komplex irodai kiszolgálását, és a hatékonyabb működés érdekében a betéti társaság jogutódjaként megalakult 1998. január 1-jén a Solymos Számítástechnika Kft. A Kft. már jelentős volumenben értékesíti a saját készítésű személyi számítógépeket. A sikeres értékesítések alapján és a fokozódó lakossági igények kielégítésére 1998. júliusában Komárom központjában megnyitottuk számítástechnikai szaküzletünket, ahol kultúrált körülmények között, légkondicionált üzlethelyiségben várjuk ügyfeleinket.

Jelenleg cégünk állandó ügyfélkörrel átalánydíjas szerződések keretében számítógépes rendszerek karbantartását is végzi. A cél az, hogy az ügyfélkör ezen a területen bővüljön, valamint a jelenlegi ügyfelek egyre korszerűbb és hatékonyabb kiszolgálása megvalósuljon.
Az ügyfeleink észrevételeit és javaslatait minden területen figyelembe vesszük, a még hatékonyabb és korszerűbb kiszolgálás érdekében.

Számunkra fontos a jó munkakörnyezet és jó munkahelyi légkör kialakítása. Cégünk telephelyét és műszaki hátterét folyamatosan fejlesztjük. A munkatársak véleményét felhasználjuk a cégünk fejlesztésében és a folyamataink javításában. Vállaltunk folyamatos és zavartalan működéséhez a szükséges személyi és tárgyi feltételekkel rendelkezünk.
A termékeinket és szolgáltatásainkat elemezve elmondhatjuk, hogy a célunk nem az olcsó termékek és szolgáltatások biztosítása, hanem az, hogy a termékeink elfogadható áron megfelelő minőséget produkálják, ami a hosszú távú piaci stratégia elengedhetetlen feltétele.

A számítástechnika és az informatika területét az jellemzi, hogy a technikai környezet nagyon gyorsan változik, ezért nem szerelünk össze olyan számítógépeket, amelyeknek az alkatrészei korszerűség szempontjából már kifutóban vannak. Az általunk összeszerelt számítógépek tovább bővíthetők, alaposan leteszteltek, és a gyors fejlődés ellenére hosszú ideig kielégítik a vevői igényeket. A gépek összeállításánál minden esetben megvizsgáljuk az egyedi vevői igényeket, a számítógép alkalmazási területét és körülményeit azért, hogy az összeállított konfiguráció maximálisan megfeleljen a valós követelményeknek.

A vevők információ ellátottságának javítása fontos számunkra a vevőink megelégedése és az ISO 9001:2001 minőségügyi rendszerünk működése szempontjából is, ezért mindenki, aki a Solymos Számítástechnika Kft.-vel kapcsolatba kerül, részletes tájékoztatást kap az általunk nyújtott szolgáltatásokról és a vásárolt informatikai berendezésről, eszközről.

A vevőink maximális megelégedettsége érdekében az alábbi kiegészítő szolgáltatásokat nyújtjuk:
-         Tanácsadással, útmutatással segítünk mindenkinek, aki hozzánk fordul akár telefonon, akár személyesen;
-         Értékesítések során figyelünk a vevők korrekt tájékoztatására azért, hogy pontos információt kapjanak a vásárolt termékről;
-         A megvásárolt számítógépet munkatársaink Komárom területén a vevő kérésére ingyen házhoz szállítják, és üzembe helyezik;
-         Kiemelten kezeljük a garanciális reklamációkat, márkaszervizekkel napi kapcsolatban állunk, de a nem garanciális javításokra behozott termékekre is nagy gondot fordítunk.
-         A versenytársainkkal szemben abban látjuk különlegességünket, hogy a rendszer-karbantartásra szerződött ügyfeleink érdekében állandó 24 órás ügyeletet tartunk és vállaljuk, hogy 4 órán belül elkezdjük a bejelentett hiba elhárítását. Szaküzletünk folyamatosan nagy árukészlettel rendelkezik, így tehermentesítjük ügyfeleinket saját készletek kialakítása alól. Hosszú távú kapcsolatok esetén kedvező fizetési konstrukciót tudunk biztosítani (15-30 napos banki utalás).
-         Oktatási intézményeknek, szerződött ügyfeleknek és önkormányzatoknak kiemelt kedvezményeket biztosítunk.

Sikeres pályázói voltunk és vagyunk
ˇ        Informatikai Minisztérium pedagógus pályázatának
ˇ        Phare projekteknek
ˇ       
SulinetExpresz programnak

Vállaljuk számítógépes hálózatok kiépítését, üzemeltetését, munkaállomások, szerverek, perifériák szállítását beüzemelését, kellékanyagok beszállítását.